En savoir plus
Excerpt from Orazio Lirico, Studi: Opera Pubblicata con Contributo della Facoltà di Lettere del R. Instituto di Studi Superiori in Firenze
Questo libro non ha forse bisogno di prefazione in principio e in fine di ciascun capitolo ho detto ciò che in esso mi proponevo di dimostrare O credevo di aver dimostrato, assai chiaramente per ogni lettore libero da pregiudizi. Benchè la mia opera sia venuta più voluminosa che io non desiderassi, spero che non le possa esser mosso rimprovero di mancare di unità chi la legga di seguito, docilmente, non corre rischio di smarrire il filo conduttore nonostante qualche giro e rigiro.
About the Publisher
Forgotten Books publishes hundreds of thousands of rare and classic books. Find more at www.forgottenbooks.com
This book is a reproduction of an important historical work. Forgotten Books uses state-of-the-art technology to digitally reconstruct the work, preserving the original format whilst repairing imperfections present in the aged copy. In rare cases, an imperfection in the original, such as a blemish or missing page, may be replicated in our edition. We do, however, repair the vast majority of imperfections successfully; any imperfections that remain are intentionally left to preserve the state of such historical works.