vergriffen

ITIL Service Strategy (German Translation) - 2nd edition

Englisch, Deutsch · Taschenbuch

Beschreibung

Mehr lesen










This volume provides updated guidance on how to design, develop and implement service management both as an organisational capability and a strategic asset. It is a guide to a strategic review of ITIL-based service management capabilities, with the aim of improving their alignment with overall business needs. It is written primarily for senior managers who provide leadership and direction in the form of objectives, plans and policies. It is also benefits mangers at other levels, by explaining the logic of senior management decisions.

Produktdetails

Autoren Axelos, Cabinet Office, Great Britain: Cabinet Office
Verlag External catalogues_UK
 
Sprache Englisch, Deutsch
Produktform Taschenbuch
Erschienen 30.04.2013
 
EAN 9780113313853
ISBN 978-0-11-331385-3
Abmessung 218 mm x 282 mm x 31 mm
Themen Naturwissenschaften, Medizin, Informatik, Technik > Informatik, EDV

Informatik, Vereinigtes Königreich, Großbritannien, Prozessmanagement, Management / Prozessmanagement, Service-Management, Management / Service-Management, ITIL - IT-Infrastructure Library

Kundenrezensionen

Zu diesem Artikel wurden noch keine Rezensionen verfasst. Schreibe die erste Bewertung und sei anderen Benutzern bei der Kaufentscheidung behilflich.

Schreibe eine Rezension

Top oder Flop? Schreibe deine eigene Rezension.

Für Mitteilungen an CeDe.ch kannst du das Kontaktformular benutzen.

Die mit * markierten Eingabefelder müssen zwingend ausgefüllt werden.

Mit dem Absenden dieses Formulars erklärst du dich mit unseren Datenschutzbestimmungen einverstanden.