Fr. 14.50

Great Depression

Audio-CD

Versand in der Regel in 2 bis 5 Arbeitstagen

Versionen vergleichen

Beschreibung

Produktdetails

Interpreten DMX
 
Genre Rap, Hip-Hop
Inhalt CD
Erscheinungsdatum 22.10.2001
 

Tracks

1.
Sometimes
1:06
2.
School Street
3:02
3.
Who We Be
4:48
4.
Trina Moe
4:02
5.
We Right Here
4:28
6.
Bloodline Anthem
4:26
7.
Shorty Was Da Bomb
5:12
8.
Damien Iii
3:22
9.
When I'm Nothing (Feat. Stephanie Mills)
4:33
10.
I Miss You (Feat. Faith Evans)
4:41
11.
Number 11
4:25
12.
Pull Up (Skit)
0:21
13.
I'ma Bang
5:04
14.
Pull Out (Skit)
0:24
15.
You Could Be Blind (Feat. Mashonda)
4:35
16.
The Prayer Iv
1:43
17.
A Minute For Your Son
16:55

Künstler

Interpreten

Genre

Kundenrezensionen

  • Greatest album of the greatest rapper of all time DMX

    Am 12. Februar 2023 von Quentin Follonier geschrieben.

    We all really miss you

  • gfallt mer sehr vor allem i miss you...

    Am 30. Januar 2007 von - geschrieben.

    ...und you could be blind.

  • dfgdghf

    Am 06. Juli 2006 von jgfj geschrieben.

    Hammo alb

  • N1

    Am 04. Mai 2006 von yser geschrieben.

    Earl Simmons aka DMX (Dark Man X) ein Künstler der uns seit 1998 die ware Kunst des Old-NewScool HipHops miterleben lässt...Die RapGeschicht wäre nie ohne ihn geschrieben worden...Er will auch wieder auf die Spitze der BillboardCharts (Bisher schaffte er es mit jedem Album auf Platz Eins!)...und auch mit Here We Go Again wird er es PaCkEn...

  • Der letzte DMX Klassiker

    Am 02. Oktober 2005 von Top Dogg geschrieben.

    Er bringt ein eher düsteres Album, und wenn man selber in einer Krise steckt wird man ebenfalls Depressiv. Mir ist es so ergangen als das Album rauskam. Ein Album welches Erinnerungen mit sich trägt, plus: DMX rappt über den Tod seiner Grandma und zeigt dabei echte Gefühle ohne auf die künstliche Tränendrüse zu drücken. Peace, das Album steht seit dem Release in meiner CD-Sammlung.

  • Def

    Am 02. April 2005 von Bee geschrieben.

    Wie dä name scho seit isch das album ehner düschter agleit, aber dä X isch eine vo dene wos schafft es hammergeils album miteme thema uf dä märt zbringe....klar isches kei party-musig( uf dem album) , aber er verarbeitet zum bispiel dä abschied vo sinere grossmuätär...er isch eine wo ächti gfühl zeigt... und über das schribt. nöd so wie lüt wie dä 50 Cent wo eifach mal 10 disstracks, 5 rnb-lieder und dä rescht chli möchtegernunderground uf e cd tüänd und zum shooting star ( 9-times ) pusht werded......

    churz gseit: öppis für lüt wo richtige hiphop lose wännd...

  • eifach guet

    Am 08. September 2003 von sara geschrieben.

    ich finds ächt e geils album. meh gits eigetlich nöd zäge...

  • Fett!

    Am 24. März 2003 von Cupra R geschrieben.

    Fettes Album! Kann ich nur weiterempfehlen

  • Am 07. Oktober 2002 von john geilo geschrieben.

    ziehnt euch mal slied "ruled out " ine !!!!!!! esch aber ersch uf em neue album zghöre !!!!!!! es esch en diss track gäge dä ja rule die tunte !!!!!!

  • Am 27. September 2002 von STYLEKING geschrieben.

    HOFFENTLI LOHT ER DÄ JA LO VERSCHÜSSE !!!! WO DÄ DMX SIN ERSTE ERFOLG GHA HET, HET DÄ JA NO ID WINDLE GSCHISSE!!!!!! F*** JA RULE OBWOHL DÄ DMX AU EN MONGO ESCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SCHAD GITS KEI KATEGORIE BESCHISSE, SOSCH WÖRDI OHI ÖBERLEGE DIE BEWERTIG NEH!!!!

  • tsk

    Am 21. September 2002 von Optimus Prime geschrieben.

    dmx ist nicht mal im traum der beste und alle die meinen er habe flow sollen sich esoteric oder chali 2na anhören...hört lieber jedi mind tricks wenn ihr was echtes wollt...

  • P Man

    Am 29. August 2002 von Jiggy geschrieben.

    Dä X isch eine vo dä beschtä (wänn nöd sogar dä bescht!) und er hät s'ganzä rächt zum dä Ja und Murder Inc. z'dissä! Dankem X isch dä Ja überhaupt zu Def Jam cho! Ich chan diä eifach nüm ärnst neh!

  • Titel

    Am 18. August 2002 von Vorname/Name geschrieben.

    Ich brauche eure Hilfe. Ich suche ein Lied mit dem Beat von Jacko's "Liberian Girl" und den Vocals von DMX glaube ich...kann mir jemand weiterhelfen...?!Greez

  • -

    Am 08. August 2002 von P Man geschrieben.

    i findä dmx no easy,aber är isch viu z arrogant...äs isch lächerlech das är murder inc. u ja rule disset..das zeigt das är ifersüchtig isch!
    piiiiis

  • DMX FOREVER!

    Am 02. August 2002 von Black Shady geschrieben.

    DMX mit sim neue Album Great Depression- Das münd er chaufe! HOOOOT!!!!

  • Voll geil!!!

    Am 01. August 2002 von Dark man X geschrieben.

    kauft diese CD! Dieses Album von DMX ist voll der Hammer: viel Bass und harte Texte- ein voll geiles Album!!!

  • DMX

    Am 09. Mai 2002 von CoMiX geschrieben.

    DMX?
    WIRKLICH?
    ECHT?

    Dann kauf den Shit, denn er ist heiss wi die Sau.

  • K

    Am 04. April 2002 von KaReeM geschrieben.

    And then there was X and then there was X again.. Er isch absolut tight! und all wo behauptet er isch nöd real, die selleds besser mache.

  • Am 25. März 2002 von geschrieben.

    the only X I know is X-zibit...!!

  • Sorry Raptor

    Am 01. Februar 2002 von Wu-Tang Banga geschrieben.

    Ich han mich nur grad fürchterlich ufgregt will ich die musig ned cha lose. ich zie mer lieber öppis reals ine wo ned technisch gmacht isch. sin flow isch scho starch und lyrics sind au guet, aber mit de beats chan ich nüd afange.

  • Am 17. Januar 2002 von Pokerface geschrieben.

    Einfach der Hammer!!!!!
    Der Hammer schlechthin!!!!!

  • voll fett oberkrass

    Am 29. Dezember 2001 von Lexus IS300 geschrieben.

    diä cd isch eifach voll fett....d'beatz sind guet und de dmx isch eifach de bescht gangstar-rapper wo's git!!!!
    peace ......

  • Voll geil

    Am 28. Dezember 2001 von Easy geschrieben.

    Diä CD isch voll geil. Holäd eu diä!!!

  • Am 26. Dezember 2001 von msc rider geschrieben.

    Er ist einfach gut denn er bringt reales auf die platte auch wenn die jungs von fubu,wu-wear u.s.w noch so viel kritiken auf lager haben ich habe keine gefunden die mit DMX übereinstimmen könnte
    pech für euer gelaber.

  • Cool

    Am 12. Dezember 2001 von Dark Man X geschrieben.

    DMX ist einer der besten Rapern auf dieser Welt.
    Er weiss von was er redet.

  • RaptoR

    Am 18. November 2001 von Pryhme geschrieben.

    Du lebsch Hip-Hop???`!!!!!
    HAHAHAHAHA!!!
    Wolishofe-Bahnhof-Gangsta

  • verstehe

    Am 08. November 2001 von Hurricane geschrieben.

    an alle die unfähig sind, sich eine Meinung über diese CD zu bilden.
    Ihr seid, die die alles immer besser wissen wollen, und nur die musik gut ist,
    die ihr selbst hört. Hip Hop ist ein Medium, wo einem die gelegenheit gibt,
    sich als Mensch zu präsentieren und braucht nicht irgendwelche klugscheisser,
    besserwisser oder möchte gern hardcore gangstas. dmx rapt, was er fühlt und das
    was er sagen will und nicht dass was die anderen hören wollen, denn das ist
    hip hop. ein DJ spielt die musik, die leben in ihm erweckt und nicht die die alle
    anderen hören wollen. Ein Writer bombt die texte und die characters die er will, und
    nicht was andere sehen oder lesen wollen. Ein Rapper sagt dies, was er fühlt, was ihn
    beschäftigt, was er ist und nicht das, was die anderen hören wollen. Ein B-Boy bringt
    diese Skills oder Moves, nicht diese die die anderen sehen wollen. Denn das ist hiphop.
    Man präsentiert wer man ist. "Ein Krieger des Lichts wacht am morgen nicht auf, um
    eine Rolle zu spielen die ein anderer für ihn ausgesucht hat."
    Fals euch also den Text die Musik oder was weiss ich nicht an der CD gefällt, dann rapt
    dmx nicht für euch, er rapt für die die ihn fühlen. Fuck all HATERZ, wie alle pissers da
    unten. ihr habt nichts in der Szene verloren. Das ist der Grund warum HipHop einen schlechten
    Ruf hat.BE YOURSELF

  • Hey RaptoR

    Am 07. November 2001 von Wu-Tang-Banga geschrieben.

    Ich kenn dich nöd aber älläi din tegscht langäd dass ich weiss was für eine du bisch. Uf jedä fall luägsch du die ganz ziit viva-swizz gsesch irgendwo en neue clip rensch schnell an PC und ladsch der schnell s'lied abe. voll posermässig. chasch sicher kunscht nöd vo kommerz unterscheide. du weisch ja gar nöd das de shit im fernseh absichtlich uf d'charts zuegschnitte sind. merksch nöd das der die lieder nachmene monet verleidet? isch doch scheisse? oder? oder chöntisch du imene jahr no de neu shit vo mary j. blige oder d-12 losä? genau so wie de dmx?

    er hets eifach uf d'masse abgseh! das möched ja no vill z.b. wu-tang mit gravel pit und la rhumba. ich han ja suscht nüd gege wu-tang, ganz im gegeteil die sind voll dopeshit. will mer bi dene kommerz vo hiphop chan unterscheide.

    hesch kapiert!

    p.s. figged üch ier posers wo fubu und wuwear ahend und gar ned wüssed was das isch!! ier sind so scheisse!!

  • Am 31. Oktober 2001 von flow geschrieben.

    eh,

    respect + props an ueli,zum glöck gez au di na, de räscht met euchem krasse gängsta shit söt mal d'auge uftua. jungs, hip-hop isch ned pose und kiffe kapieretz ändligg. verarsch+lächerlich mache tüener eus ja e scho gnueg. und zien mal die silbergläzende hose us, oder hän er getthobrothers suschs s'züg ned dezuä.
    get real!or get off

  • HARD

    Am 30. Oktober 2001 von doubleskew geschrieben.

    Das Album ist wircklich nicht schlecht.

    Harder als JA RULE bestimmt.

    Ja's Album ist fürs Chillen
    X's Album ist fürs Autofahren :-)

  • Ferrari

    Am 29. Oktober 2001 von Laola geschrieben.

    Esch jo voll de scheiss de senged jo mini keli family`s no besser! Esch`s geld ned wert!

  • WOW, thats HOT

    Am 24. Oktober 2001 von RaptoR geschrieben.

    Dieses Album ist mehr als einfach nur geil oder fett oder derbe. Es ist der Burner 2001. The hottest shit in year 2001. buy it!!!!

  • B EZ

    Am 24. Oktober 2001 von doubleskew geschrieben.

    Saikan meinsch würkläch du sigsch krass,he?? Was wott Züri??? We du us Zürcher z Bärn a chunsch wirdisch e grrad um glah. Du wosch uf Bärn cho, ha ha ha, ok, am 10. November Bierhübeli. C U

    CD: Ich hab jetzt schon einige Songs vom neuen Album gehört, ist nicht schlecht, einfach typisch DMX!

    P.S. I MISS YOU feat. FAITH EVANS ist easy

  • SAIKAN DU PISSer

    Am 23. Oktober 2001 von 8600 Clikk geschrieben.

    Jöh du bisch so en herzigä bueb. Voll am bättlä. Chum doch du emal nach dübedorf dänn plieremer dir frässä. und lan d'berner in rueh, dänn im gägesatz zu dir sind sie voll easy, was leider in zürich mängisch echli fehlt. Vor allem bi eu 16jährige FUBU-POSER. Also wännt ä tracht prügel wotsch izieh chumm verbii.
    Ah ja und CD, sie isch nöd schlecht, hät es paar aständige Sachä druf.
    Saikan du pisser
    Saikan du pisser
    Saikan du pisser
    Chum uf Dübi

  • Party Tipp

    Am 19. Oktober 2001 von doubleskew geschrieben.

    10.11.2001 @ Bierhübeli, Bern

    DJ CUT KILLER, Freestyle Battles, Breakdance Shows & more.

    20.- entry

    Ckeck it out

  • well, well

    Am 19. Oktober 2001 von ueli geschrieben.

    mann, ist das wieder mal peinlich. man muss sich nur mal die untenstehenden diskussionen reinziehen, dann weiss man sofort, wieso hiphop immer noch immer noch einen so grossartigen (!) ruf hat...
    grow up, lil' suckas! for real...
    dmx ist übrigens trotz allem ein einmaliger mc mit mehr charisma als die meisten. nur schade, dass soviele halbstarke seine musik hören...
    why can't y'all jus' get along???
    one

  • Am 17. Oktober 2001 von dmx geschrieben.

    dir heit doch alli kei ahnig
    vo gangster rap musik.die meiste lose so kommerz hip hop
    wo 20 mal am tag im viva lauft.
    kaufet alli cd`s vo ihm den wüsset dir was hip hop isch!!!

  • läbsch hinterm Mond??

    Am 11. Oktober 2001 von rastamasta geschrieben.

    Hey MC Rumble, scho mol öppis vo mp3 kört?? Han mer d'cd au grad vom netz zoge, nuni glose aber ezy...
    Wart nur, bis sie dusse isch und gib dini 30 schtutz us, für d'cd... wenn s'geld hesch!

  • ??

    Am 07. Oktober 2001 von Mc Rumble geschrieben.

    A frog. wia köhn iar dia cd ha wenn si no nid dussa isch.
    sie kunt jo ersch am 23.10. das isch voll unlogiscvh.
    i han der clip vu we rigth here schu ghört no huara fett.
    yo eazy i wünscha eu viil spass mit dera sehr wohrschinlich sehr guata cd .

    peace to all you nigazz!!
    and peace to you!!

  • dmx is like

    Am 06. Oktober 2001 von geschrieben.

    i han dmx cd noni chöne lose aber sie werd bestemmt guet sie den i be en zimlie fan vo ihm

    rocco

  • Am 05. Oktober 2001 von geschrieben.

    voll d'gangsters...voll de witz

  • Danke

    Am 03. Oktober 2001 von doubleskew geschrieben.

    @ Saleaudio. Merci für di Tipp!!

    Hey, i bi o vo Bern, auso nüt gäg Bern, gäu :-)
    Am Samstag isches vou ab am HIP HOP JAM, muesst mau cho, isch ca. widr i 1 Monat. Übrigens im TEMPEL

  • no öbis

    Am 03. Oktober 2001 von doubleskew geschrieben.

    Ab und zuä leit CUT KILLER uf !!!!

  • Am 03. Oktober 2001 von FuckAllYaBabyToysG`s geschrieben.

    Ihr kleinen Schwanzlutscher seit ja voll am Battlen!!!!
    Nutzt eure Meinungsfreiheit lieber für eine anständige meinung zur CD!!!
    Ihr mach voll auf Gangster, doch ihr seit nur alles kleine Schweizer WhiteBoys die vom Mami zuviel Geld in den Arsch gesteckt bekommt, um euch dann ein Paar FuBu Baggy zu kaufen!!!!!
    Wacke Pisser!!! PS:Fuck DMX

  • Am 02. Oktober 2001 von Amazing 1 geschrieben.

    @ puff daddy

    lueg was du schnurrsch. chum mal uf züri, du überläbsch kei minute.
    aja überigens, de puff daddy heisst jetzt p diddy, du m*****f*****!!

    Ruff Ryders 4ever!!!

  • Frage

    Am 28. September 2001 von doubleskew geschrieben.

    Hey, wi ist der Song mit Faith Evans - I MISS YOU???

  • Am 28. September 2001 von Saikan geschrieben.

    @Puff Daddy
    Ah ja übrigens wen du eus seisch wo ane mir sölled cho,
    chömed mir natürlich au uf Bern!!!
    Peace

  • Am 28. September 2001 von Sale Audio geschrieben.

    1. De Song mit de Faith isch zimli friedlich, chasch der Snippets iezieh uf glaub ich www.dmx2001.com oder .net...!!2.Mr. Daddy Diddy Puffy oder wie au immer grad heissisch...ich bin zwar en friedliche Typ wo im Gegesatz zu dir Hip Hop checkt und scho debi isch sit du na i Fubu Windle und mit Wu Wear Nuggi am pose gsi bisch,aber wenn du würkli so langsam denksch wie redsch,denn chum lieber mal uf Züri und du wirsch dini buure Hinterland Schnurre nüm so wit ufrisse will en Baseballschläger im A**** und e Magnum am Grind häsch also pass lieber uf...!!!Und a dich Saikan,respect man,shit on this sucker,chasch nid ernst näh so bern schwuchtle und Tibet rulez!!!

  • Am 28. September 2001 von Sale Audio geschrieben.

    PS. Han extra so nett gschriebe damits min Kommentar au nid use schnided aber es gaht au anders...!!

  • Am 28. September 2001 von Saikan geschrieben.

    @Puff Daddy
    du bisch ja sonen faker, nennsch dich Puff Daddy und meinsch chasch gross go umefigge, mann chum mal uf Züri dän gsehmer wer en kalt macht...
    Peace!
    Tibeter Clique Züri

  • Am 14. September 2001 von Seal Audio geschrieben.

    Hüt isch es endli sowit gsi,ich han mir die neu Schiebe vom Darkman endli chöne inezieh!!Also...a sis Hammeralbum "And then there was X" chunt sie leider nid ganz ane, aber das isch ja nid witer verwunderlich wills ja nöd grad eifach isch die bescht CD aller Ziite zübertreffe!!!Besser als "It's dark and hell is hot" isch "Great Depression" aber eidütig, ich wür säge öpe uf em gliche Niveau wie "Flesh of my Flesh..."!Also denn blibt mir jetzt ja nur na zhoffe dass min Godfather nid so vo de Szene gfiggt wird wie de W-Clan, denn das gäbt mir echt de Rest!!!Also für eu da vom Team na d'Tracklist will er sie ja anschinend nani händ!:

    1. Sometimes
    2. School Street
    3. Who We Be
    4. Trina Moe
    5. We Right Here
    6. Bloodline Anthem
    7. Shorty Was Da' Bomb
    8. Damien III
    9. When I'm Nuthin' (featuring Stephanie Mills)
    10. I Miss You (featuring Faith Evans)
    11. Number 12
    12. I'ma Bang
    13. You Could Be Blind
    14. The Prayer IV
    15. A Minute For Your Son
    16. Bonus - Problem Child (featuring Myonne and Drag On)
    17. Bonus - Shit Still Real (featuring Mic Geronimo and Big Stan)

    PEACE!!!

  • Am 03. September 2001 von Seal Audio geschrieben.

    Ich han ja gschriebe Rawkus ODER Indie du Spast, muesch lerne lese...!!!We out

  • Am 29. August 2001 von geschrieben.

    seit wann ist rawkus ein indielabel hahahah

  • Yezz!

    Am 26. August 2001 von Latino geschrieben.

    Ich vertrete genau die Meinung von Sale Audio. There's no one who can mess with the Darkman X. Ich zieh mir fast alles rein, von Shurikn' über Gleis 2, Spooman, Screwball, MOP, Kopfnicker-Crewz, Onyx, Beatnuts, Wu-Tang & Fam., Outsidaz, A tribe called quest,...usw. Aber: DMX ist the Great. Peace & out.

  • Am 23. August 2001 von Red geschrieben.

    Hat Ja Rule einen tighten Flow?

  • Am 22. August 2001 von Nokio geschrieben.

    He Yo! The Boss vo Ruff Ryders hat wieder e mal en fetti Album use bracht.Alles was er macht wird zu Platin, alleige ist the Dogman Stark aber mit de Crew(Ruff Ryders) no besser!! The Album ist ein Muss!!! Yeahh Ruff Ryders for Life!!

  • Am 22. August 2001 von Seal Audio geschrieben.

    Egal wieviele Poser ihn mögen und egal wie er von der real Scene gehasst wird, DMX is the G.O.A.T.!!!Niemand kann seinen Flow toppen, weder Ja Rule noch sonst wer!!!Auch wenn ich mir in den nächsten Kritiken bestimmt einiges anhören muss, wie ich sein ein Faker oder Poser, ich stehe zu meiner Meinung, ich kenne viele deepe tighte Underground Acts und find die auch gut, aber DMX ist für mich der King und wird es auch immer bleiben!!!Also spart euch eure Disses und lebt damit dass Musik Geschmackssache ist und ein geiler MC nicht bei irgend nem Indie oder Rawkus oder so gesignt sein muss um tighte Lyrics zu kicken, das geht durchaus auch verdammt derbe im RR Camp und das nicht zu knapp!!!DMX 4ever!!!

Alle Bewertungen anzeigen

Schreibe eine Rezension

Top oder Flop? Schreibe deine eigene Rezension.

Für Mitteilungen an CeDe.ch kannst du das Kontaktformular benutzen.

Die mit * markierten Eingabefelder müssen zwingend ausgefüllt werden.

Mit dem Absenden dieses Formulars erklärst du dich mit unseren Datenschutzbestimmungen einverstanden.