Recommend item

E-mail Link

Link to this article:

Display other linking options

Link to the artist

Link to this publisher:

Optional:

Linked page language:

Integrate partner ID in link: Update links

Questions concerning the partner pogramme or on linking? Contact
CHF 98.00
Delivery2-3 days
Add to cart Add to wish cart
Book

Matterhorn

Robert Boesch, Robert Bösch

German, Japanese, English, French, Italian, Russian; Hardback
Publisher AS Verlag, Zürich
 
Subjects
Languages German, Japanese, English, French, Italian, Russian
Product format Hardback
Released 15.10.2015
 
EAN 9783906055312
ISBN 978-3-906055-31-2
No. of pages 100
Dimensions 325 mm x 563 mm x 24 mm
Weight 2340 g
Illustrations 70 Abb. ein-und vierfarbig
Evaluation No review available

Das Matterhorn im XXL-Format

Das Buch ist eine fotografische Hommage an den bekanntesten Berg der Welt und zeigt ihn auch aus ungewöhnlichen Perspektiven so haben Sie das Matterhorn noch nie gesehen.
Der neue Bildband des berühmten Bergfotografen Robert Bösch

About the author

Robert Bösch, geboren 1954, ist Diplomgeograf, Bergführer und Fotograf mit dem Spezialgebiet Outdoor- und Action-Aufnahmen. Neben Aufträgen aus Industrie und Werbung veröffentlicht er in Zeitschriften, Kalendern und Büchern. 1999 war er als Fotograf bei der "Eiger Live"-Fernsehsendung beteiligt; 2001 bestieg er als Fotograf und Kameramann den Mount Everest.

Customer reviews

Top or flop? - Write the first review!