Fr. 108.00

IL PAESAGGIO DEL MONDO NELLA TRADUZIONE ARTISTICA

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 1 to 2 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










La ricerca nel campo della visione del mondo nazionale, della visione del mondo fisico e della visione del mondo linguistico è di grande importanza negli studi sulla traduzione nel mondo. Questa monografia si concentra su problemi di traduzione come il trasferimento della realtà nel processo di traduzione, l'espressione di espressioni fraseologiche, proverbi e modi di dire nella lingua studiata.Vice rettore per le relazioni internazionali dell'Università nazionale dell'Uzbekistan, dottore in filologia (DSc), professore. Scienziato di fama, autore di numerosi libri di testo, manuali e monografie.

About the author










Vice rettore per le relazioni internazionali dell'Università nazionale dell'Uzbekistan, dottore in filologia (DSc), professore. Scienziato di fama, autore di numerosi libri di testo, manuali e monografie.

Product details

Authors RAIMA KHAKIMOVNA SHIRINOVA
Publisher Edizioni Sapienza
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 11.03.2025
 
EAN 9786208730352
ISBN 9786208730352
No. of pages 252
Subject Humanities, art, music > Linguistics and literary studies > Other languages / Other literatures

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.