Fr. 78.00

Asma adolescenziale

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 1 to 2 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










L'adolescenza è un periodo di transizione dall'infanzia all'età adulta, caratterizzato da profondi cambiamenti fisici, emotivi, intellettuali e psicosociali. Durante l'adolescenza, l'asma è spesso scarsamente controllato, con un impatto sostanziale sulla qualità della vita e sulla scolarizzazione e un elevato costo economico.

About the author










Dott. HAMDI Besma, professore associato di Pneumologia presso la Facoltà di Medicina di Tunisi El Manar (Tunisia).Diversi certificati di studio complementari: in educazione terapeutica, patologie del sonno, chemioterapia antinfettiva, immunoallergologia, imaging cardio-toracico, ecc.

Product details

Authors Besma Hamdi, Agnès Hamzaoui, Sabrine Louhaichi
Publisher Edizioni Sapienza
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 29.09.2024
 
EAN 9786208143176
ISBN 9786208143176
No. of pages 60
Subject Natural sciences, medicine, IT, technology > Medicine > Non-clinical medicine

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.