Fr. 47.50

Celle solari sensibilizzate con coloranti - Realizzazione di DSSC con aerogel di TiO2 e Sintesi e caratterizzazione di ossido di bismuto caricato con bentonite

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 2 to 3 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










Questo libro tratta la caratterizzazione e la sintesi di materiali per elettrodi di lavoro nelle celle solari. La sintesi dell'ossido di bismuto caricato con bentonite e la sua caratterizzazione. L'ossido di bismuto caricato con bentonite può essere utilizzato per applicazioni fotocatalitiche, elettrocatalitiche e autopulenti. La DSSC è stata fabbricata utilizzando un elettrodo di TiO2 mesoporoso e un controelettrodo platinato.

About the author










O Sr. Abhimanyu Singh é um estudante de Física da Universidade de Deli. Ele escreveu este trabalho de projeto apresentado neste relatório sobre o fabrico de células solares sensibilizadas por corantes.

Product details

Authors Abhimanyu Singh
Publisher Edizioni Sapienza
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 01.01.2024
 
EAN 9786207561650
ISBN 9786207561650
No. of pages 52
Subject Natural sciences, medicine, IT, technology > Physics, astronomy > Miscellaneous

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.