Fr. 47.50

La sfida del manager nel processo di implementazione dell'accessibilità - Costi e tasse nelle istituzioni private di istruzione superiore

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 2 to 3 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










L'istruzione brasiliana oggi si sta interrogando, cercando risposte essenziali per risolvere l'importante ruolo dei manager di fronte alle difficoltà presentate da questioni politiche e sociali e agli interessi di coloro che detengono il potere delle risorse finanziarie per promuovere una migliore qualità dell'istruzione e della formazione professionale. Così, di fronte alle difficoltà finanziarie che vive l'attuale realtà brasiliana, i manager si trovano a dover affrontare la sfida di adattarsi alle elevate richieste degli organi di controllo e della società. La ricerca è stata condotta nella mesoregione dello Stato del Pará, con un campione di 20 manager di istituzioni private, rispondenti ai criteri di inclusione, utilizzando un questionario oggettivo e quantificato con la scala Linkert.

About the author










She has a degree in Management Sciences from CESUPA-AP (2001), an MBA in Accounting Management, Auditing and Controllership from FACINTER-PR (2004), a Master's degree in Business Economics from UCAM-RJ (2009), a PhD in Business Management from UTAD-PT and a Post-Doctorate from UECE-CE.

Product details

Authors Sting Ray Gouveia, Robson Antonio Tavares Costa
Publisher Edizioni Sapienza
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 18.03.2024
 
EAN 9786207279487
ISBN 9786207279487
No. of pages 72
Subject Social sciences, law, business > Business > Business administration

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.