Fr. 78.00

Tutto sulle cooperative - Cooperative e nuovi insediamenti

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 2 to 3 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










Il movimento cooperativo indiano ha avuto origine nel settore agricolo e in quelli ad esso collegati, come mezzo per gli agricoltori di mettere in comune le proprie risorse per evitare lo sfruttamento da parte dei prestatori di denaro. Secondo l'Alleanza Cooperativa Internazionale (ACI), le cooperative sono imprese incentrate sulle persone, possedute congiuntamente e controllate democraticamente da e per i loro membri, al fine di realizzare le loro comuni esigenze e aspirazioni economiche, sociali e culturali. Il libro affronta le basi, i nuovi approcci e le modifiche dell'ecosistema cooperativo indiano.

About the author










Mahesh Mahadeo Kadam, professeur assistant, Lovely Professional University, Punjab. Sharad Sachan, professeur adjoint, Lovely Professional University, Punjab, Ranjit Patil, docteur en économie agricole, Dr. P.D.K.V, Akola.

Product details

Authors Jagadish Aditya, Mahesh Kadam
Publisher Edizioni Sapienza
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 01.04.2023
 
EAN 9786205908303
ISBN 9786205908303
No. of pages 120
Subject Social sciences, law, business > Social sciences (general)

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.