Fr. 57.50

QUALITÀ DELLA VITA LAVORATIVA - DIPENDENTI DEL SETTORE MANIFATTURIERO. DE

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 2 to 3 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










Uno studio sulla qualità della vita lavorativa dei dipendenti" è stato condotto con l'obiettivo di comprendere i fattori negativi che impediscono ai dipendenti di godere di una migliore qualità della vita lavorativa e di identificare i fattori che contribuiscono alla qualità della vita lavorativa dei dipendenti. Il ricercatore ha effettuato un campionamento censuario di 143 intervistati.Il ricercatore ha utilizzato l'analisi percentuale semplice e il test del chi-quadro per questa analisi e i risultati della ricerca hanno mostrato che la maggior parte degli intervistati è soddisfatta della qualità della vita lavorativa. Questo risultato può essere mantenuto fornendo una migliore qualità della vita lavorativa, che ora è presente in azienda ad eccezione di alcune barriere che sono solide. Sulla base dei risultati, il ricercatore ha suggerito alla direzione di mantenere la qualità della vita lavorativa.

About the author










Dr. Y. Benazir holds Doctorate of Philosophy (PhD) in the area of Human resource management . She has a work experience 12 years. Her research topic was ¿Investigating the Impact of Personality and Approaches to Learning on Career Planning Attitude among the Female Students".

Product details

Authors Y. Benazir, K GEETHA, K. Geetha
Publisher Edizioni Sapienza
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 12.04.2023
 
EAN 9786205894613
ISBN 9786205894613
No. of pages 76
Subject Social sciences, law, business > Business > Management

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.