Fr. 57.50

Confessions intimes pour la Chine

French · Paperback / Softback

Shipping usually within 2 to 3 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more

Le peuple de la République populaire de Chine est digne d'une grande reconnaissance. Leur discipline, dans le premier quart du 21e siècle, est le signe d'un nouveau sens du développement et d'une libération réussie du commerce mondial pour l'humanité. Dans le monde compliqué du commerce, la Chine a ramené l'économie à l'équilibre là où l'on n'observait que du déséquilibre.Le commerce équitable pour toutes les nations du monde a permis une véritable mondialisation de la production, de l'épargne et du commerce. La direction collective du peuple chinois a séduit par sa sorcellerie les chaînes du vieux monde commercial occidental, avec sa magie et sa capacité de production, a permis que dans les eaux profondes et dangereuses du commerce international, on puisse naviguer sur des océans calmes avec de petits et de grands navires, avec un traitement ou des relations équitables, pour tous les peuples du monde.

About the author










Orlando Enrique Diaz.Born in the Bolivarian Republic of Venezuela, Carabobo State, Municipality of Valencia, Candelaria Parish,Studied automotive quality control.Teacher village: functions to teach agriculture and history of Venezuela.Ecological program of the Venezuelan Ministry of Education.Columnist of opinion pages.

Product details

Authors Orlando Enrique Diaz
Publisher Editions Notre Savoir
 
Languages French
Product format Paperback / Softback
Released 01.01.2022
 
EAN 9786204807652
ISBN 9786204807652
No. of pages 56
Subject Social sciences, law, business > Business > Economics

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.