Fr. 52.50

Indagare le prestazioni di Universal Filtered Multi-Carrier (UFMC) - Analisi in 5G Cognitive Radio Based Sensor Network (CSNs)

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 2 to 3 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










La radio cognitiva è una tecnologia di rete e radio intelligente adattiva che ha la capacità di rilevare automaticamente i canali che sono disponibili. Sia la radio cognitiva che la quinta generazione (5G) di standard wireless cellulare sono considerate la tecnologia del futuro. La radio cognitiva offre la possibilità di aumentare significativamente l'efficienza spettrale. La radio cognitiva utilizza OFDM che è carente in termini di efficienza spettrale e SNR. Ora è il momento di usare uno schema che fornisce alta efficienza spettrale e SNR che sono i requisiti della tecnologia di quinta generazione basata sulla radio cognitiva. La soluzione proposta è UFMC che ha migliorato la densità spettrale di potenza e SNR.

About the author










Le Dr Amjad Iqbal poursuit actuellement un doctorat à l'université UTAR (Universiti Tunku Abdul Rahman), en Malaisie, dans le domaine de la communication sans fil.

Product details

Authors Amjad Iqbal
Publisher Edizioni Sapienza
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 31.03.2022
 
EAN 9786204554174
ISBN 9786204554174
No. of pages 64
Subject Natural sciences, medicine, IT, technology > Technology > Electronics, electrical engineering, communications engineering

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.