Fr. 68.00

Creatività nell'ambiente universitario

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 2 to 3 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










Le università hanno l'invidiabile sfida di produrre e inserire i laureati nel mercato del lavoro. I laureati dovrebbero non solo avere la capacità di risolvere i problemi che affliggono la società, ma anche di trovare nuove soluzioni a nuovi problemi che emergono man mano che la società si sviluppa e la tecnologia cambia. Lo studio, guidato dalle teorie delle molteplici funzioni dell'intelligenza e della produzione, esplora la misura in cui le università preparano i laureati alle nobili sfide che vedrebbero le comunità avere una migliore qualità di vita. Pertanto, qual è la misura in cui l'insegnamento della creatività dipende dall'attitudine dello studente, dai programmi, dalle strutture, dai membri della facoltà e dai metodi di insegnamento impiegati e utilizzati. Questo studio cerca di trovare delle risposte.

About the author










Nganga, Stephen Irura is a Doctoral stduent in Project Planning and Management at Maseno University, Senior Lecturer and Ag. Dean School of Business Karatina University College, holds MPhil. Degree in Enterprenuership, Msc. in Forest Industries Technology and has published books and papers. Prof kerre and Prof. Kibas supervised this work.

Product details

Authors Stephen Irura Nganga
Publisher Edizioni Sapienza
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 08.01.2021
 
EAN 9786202937962
ISBN 9786202937962
No. of pages 228
Subjects Education and learning > Teaching preparation > Teaching materials, hand-outs
Humanities, art, music > Education > General, dictionaries

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.