Fr. 54.50

Centralizzazione contro la decentralizzazione del sistema educativo Governo - in Angola: uno studio esplorativo

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 2 to 3 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










Questo lavoro si concentra sulla centralizzazione contro la decentralizzazione del governo del sistema educativo in Angola: uno studio esplorativo. Il lavoro analizza l'attuale momento di governo del sistema educativo angolano problematizzando il dilemma tra centralizzazione e decentramento. La ricerca è delimitata tra il 1975 e il 2019, e il suo obiettivo principale è quello di analizzare la posizione sia del partito che ha governato l'Angola dalla sua indipendenza, sia dei partiti politici dell'opposizione, con una sede parlamentare.

About the author










Armando Sangueve Sachitota, profesor de la Universidad de Cuito Cuanavale/Angola, nació en la provincia de Huambo el 6 de noviembre de 1986. Residente en la ciudad de Huambo. Maestría en Ciencias de la Educación, Especialización en Administración Educativa por la Universidad de Minho/ Portugal.

Product details

Authors Armando Sangueve Sachitota
Publisher Edizioni Sapienza
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 01.01.2020
 
EAN 9786202637664
ISBN 9786202637664
No. of pages 140
Subject Social sciences, law, business > Law > Miscellaneous

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.