Fr. 30.50

Le avventure di Koshiro - e due articoli

Italian · Paperback / Softback

Shipping usually within 2 to 3 weeks (title will be printed to order)

Description

Read more










La passione per le arti marziali è stata nel mio cuore fin dall'infanzia, così che la visione di ogni film di arti marziali ha avuto un grande effetto su di me e io ero solito imitare i loro movimenti; Naturalmente ho avuto la possibilità di avere due fratelli maggiori che hanno cercato di fare il gioco di combattimento contro di me, il piccolo Masoud, e ad ogni colpo per loro, si sono buttati in giro, e questo "fantastico Bruce Lee" era molto felice nel suo sogno. Le stesse drammatiche lotte, che erano quasi basate su Kata/forma, insieme al wrestling con i più grandi, hanno fatto sorgere nella mia mente una domanda sulle arti marziali, quale dei due è più potente e superiore? Un atleta di Karate o di Kung Fu? Un lottatore o un atleta di judo? E naturalmente, la mia decisione è stata quella di entrare in un campo di arti marziali dove posso imparare qualsiasi forma di lotta.

About the author










I am Masoud Hayeri Khyavi, born in 1973 in Tabriz, IRAN, and a lover of martial arts.I started martial arts with the support of my brother, Mehrdad, at the age of 15 and with the martial art of Kuk Sool Won in Tehran.  I have a master¿s degree in information technology engineering, and I am currently  a PhD candidate in Computer engineering.

Product details

Authors Masoud Hayeri Khyavi
Publisher Edizioni Accademiche Italiane
 
Languages Italian
Product format Paperback / Softback
Released 18.03.2020
 
EAN 9786202090858
ISBN 9786202090858
No. of pages 60
Subject Guides > Sport

Customer reviews

No reviews have been written for this item yet. Write the first review and be helpful to other users when they decide on a purchase.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.