Description

Product details

Artists Stevie Wonder
 
Genre Pop, Rock
Content CD
Publication date 20.06.2018
Edition HQCD Edition, MQA CD
Version Japan Edition
 

Artist

Genre

Customer reviews

  • Stevies next masterpiece

    Written on 30. October 2009 by Jérôme Freymond.
    This customer review refers to a alternative version.

    1973 hatte Stevie Wonder einen Autounfall. Bassist Nathan Watts äusserte sich gegenüber der Presse, Wonder würde seit dem seine Arbeit gesetzter angehen und liesse sich länger Zeit seine 1000 Ideen zu verwirklichen. Unter uns Fans gehört diese Platte zu seinen absoluten Meisterwerken und steht mit "Talking Book" auf gleicher Stufe.

  • Stevie's Vsions

    Written on 12. April 2005 by J.F..
    This customer review refers to a alternative version.

    Das Album vo 1973 isch im Record Plant Studio in Californie uffgnoo worde. Grad glyychzittig isch LIFE IN A TIN CASE vo de Bee Gees entstande. Dr Barry Gibb heig dr Plausch gha mitem Stevland Morris (bürgerliche Namme vo unsrem Wunder)

  • blister in the sun

    Written on 01. November 2004 by haneke.
    This customer review refers to a alternative version.

    Der einflussreichste schwarze Musiker natürlich. Sonst stimmt's nid. Gelle. Sorry.

  • innervisions

    Written on 08. July 2004 by haneke.
    This customer review refers to a alternative version.

    Zusammen mit Marvin Gaye der Einflussreichste Musiker in den siebzigern. Leider hatte Stevie Wonder nach seinem "Songs in the key of life" irgendwie besagten Schlüssel zu guten Songs verloren. Aber wie vielen ging es ähnlich. Aber wir wollen seine Leistung natürlich keinesfalls schmälern. Innervisions noch vor "Songs in the..." erschienen zeigt seine ganze Klasse. Es funkt wie bei Herbie Hancock oder swingt, ist besinnlich und macht und tut. Mit dabei die absolut grossartigen "Living for the city" und "Don't you worry bout a thing".

  • A heavyweight!

    Written on 15. December 2002 by D..
    This customer review refers to a alternative version.

    too damn good this record! get the shivers down to my livers...

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.