Sold out

Here And Now

Audio-CD

We are searching for you! Our good contact to dealers and collectors all over the world has already brought many exceptional findings to Switzerland. Have our research team do a search – non-binding and for free.

Compare versions

Description

Product details

Artists Architects (Metalcore)
 
Genre Hardrock, Metal
Content CD
Publication date 20.01.2011
 

Tracks

1.
Day In Day Out
3:10
2.
Learn To Live
4:01
3.
Delete Rewind
3:08
4.
Btn
3:57
5.
An Open Letter To Myself
3:16
6.
Blues
3:16
7.
Red Eyes
4:16
8.
Stay Young Forever
3:02
9.
Heartburn
3:37
10.
Year In Year Out/Up And Away
7:27

Artist

Customer reviews

  • gefällt

    Written on 24. February 2011 by gralfo.

    Meiner Meinung nach ist es ein sehr gelungenes Album... hat ein paar sehr geile Stücke drauf. Mir gefällt es sehr!
    Was vielleicht auch daran liegen mag, dass ich die alten Alben (noch) nicht kenne :)

  • Nja

    Written on 01. February 2011 by Börek.

    Die Vorgängeralben waren wirklich um einiges besser. Denoch finde ich es "mutig" solch eine Änderung vorzunehmen. Misserabel ist es sicher nicht, aber auch nicht das Beste. Aber für mich gehen sie den richtigen weg. Das nächste Album wird mit Sicherheit ausgereifter sein und auf dieses freue ich mich natürlich sehr!

  • Holy sh...

    Written on 27. January 2011 by GUGI.

    Was ist denn da passiert. die wissen wohl nicht mehr, ob sie metal oder pop spielen wollen.
    nach den beiden genialen vorgängeralben, hab ich mir das teil blindlings gekauft. Leider! die ersten songs gehen ja noch aber dann geht's mit kitsch-pop der grässlichsten art weiter. also jungs, entweder metal oder pop aber bitte nicht so ein sch....-gemisch. wenn ihr was lernen wollt, dann hört euch mal "devil wears prada" an. so wird's nämlich richtig gemacht.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.