Sold out

Hunter's Blood (1986)

German · DVD

We are searching for you! Our good contact to dealers and collectors all over the world has already brought many exceptional findings to Switzerland. Have our research team do a search – non-binding and for free.

1 other version available

Compare versions

Description

Read more

Eigentlich wollten die fünf Freunde in den Wäldern von Arkansas nur ein vergnügliches Jagdwochenende verbringen. Doch schon bald stossen sie auf ein paar einheimische Wilderer, die natürlich sofort die ungeliebten Zeugen beseitigen wollen. Eine fiese und nervenzerreissende Treibjagd durch den nächtlichen Wald beginnt, die damit endet, dass einer der Freizeitjäger erschossen wird. Da die anderen nun erst recht um ihr Leben fürchten, gehen sie zum Gegenangriff über! Doch um zu überleben, müssen sie bereit sein, die Grenzen der Menschlichkeit weit zu überschreiten…

Product details

Director Robert C. Hughes
Actor Sam Bottoms, Kim Delaney, Clu Gulager, Ken Swofford
Label Soulfood Music Distribution / DVD
 
Genre Adventure
Horror
Thriller
Content DVD
FSK / age rating from age 18
Publication date 02.03.2016
Audio English (Dolby Digital 2.0), German (Dolby Digital 2.0)
Extras Trailer
Length 97 Minutes
Screen 1.37:1, 4/3
Year of production 1986
Original title Hunter's Blood
Region code 2
 

Cast & Crew

Customer reviews

  • Bild und Ton schlecht

    Written on 14. April 2016 by ponzo.

    Der Film wäre trotz einiger Klischees ganz gut, wenn die Bild- und Tonqualität nicht so mies wäre. Nur für 80er Diehard Fans.
    Cover hat nichts mit dem Film zu tun.

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.