Sold out

Roughdance

Audio-CD

We are searching for you! Our good contact to dealers and collectors all over the world has already brought many exceptional findings to Switzerland. Have our research team do a search – non-binding and for free.

Description

Product details

Artists Parrot To The Moon
 
Genre Pop, Rock
Content CD
Publication date 07.06.2013
Kind of Article Maxi
 

Tracks

1.
Roughdance
3:52
2.
Huiko
5:38
3.
Talking To Sparrows
6:26
4.
Calling Hours
3:48

Artist

Customer reviews

  • Awesome!

    Written on 13. June 2015 by Tom.

    Ich kanns kaum erwarten mir die CD endlich kaufen zu können, leider habe ich gerade keine möglichkeit aber die Musik ist der Hammer. Macht weiter so und viel spass beim Aufnehmen von Chemistry.

  • Geil

    Written on 22. October 2014 by Lulu.

    Live wie auch auf CD super Sound mit hammer Stimme, Harmonie die einem wegflasht

  • Great!

    Written on 06. August 2013 by Jeremy Me.

    Gefällt mir sehr gut!
    Hoffe, die Jungs bald mal live sehen zu dürfen!

  • Wow!!!

    Written on 24. June 2013 by Manuel.

    Ich habe meine musikalische Entdeckung fürs 2013 bereits gemacht! Diese Band lässt aufhorchen und ich freue mich jetzt schon auf alles, was noch kommen mag!

    Reinhören für:
    + Geile Rhythmen
    ++ Wunderbare Harmonien
    +++ Eine unglaubliche Stimme

    Cheers

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.