Sold out

Dini Wält

Audio-CD

SWISS

We are searching for you! Our good contact to dealers and collectors all over the world has already brought many exceptional findings to Switzerland. Have our research team do a search – non-binding and for free.

Description

Product details

Artists Deean
 
Genre Pop, Rock
Content CD
Publication date 01.05.2009
 

Tracks

1.
Love Is Not Love
2.
Ready For Love
3.
With You
4.
Magic Night
5.
Why
6.
In My Heart
7.
Circle Of Life
8.
Light My Way
9.
Waendi
10.
Sunne Im Bild
11.
Bi Dir
12.
Uferlos
13.
Zaeme Greist
14.
Family Song
15.
Dini Waelt

Artist

Artists

Genre

Customer reviews

  • Deean is great!

    Written on 26. April 2010 by Jean Jacques.

    Deean crates wonderful songs. A "must-have" on your music collection!!
    Keep on going like this! :-D
    Best wishes.

  • langweilig

    Written on 09. February 2010 by madeleine.

    diese cd ist einfach langweilig und ohne ecken und kanten.

  • Beautiful songs!

    Written on 22. November 2009 by CK / Island.

    He is genius! beautiful lyrics. sweet melody and his pure voice.. I just love this CD!

  • Alle

    Written on 24. October 2009 by Thomas Jung / Deutschland.

    Super CD

  • Genial!

    Written on 17. May 2009 by Katja.

    Die CD ist einfach genial! Jeder Song ist für sich speziell und wunderschön. Mal zum träumen, mal zum mitsingen... Schöne Musik, gute Texte und eine wunderbare Stimme!

  • Coole Musik!

    Written on 12. May 2009 by Silvia.

    Eine CD zum Kaufen!! Super!

  • Hoffendlich bald in den Charts!!!!!

    Written on 19. April 2009 by Gertrud 56!!!!!.

    Die Hammer-CD, welche X-Mal jeden Tag bei mir in meinem kleinen Laden läuft, gehört eigentlich meiner Tochter.
    Nun muss ich mich beeilen eine eigene zu erstehen!! Ich befürchte, dass es nicht lange geht und die MEGA-COOLEN CD'S sind plötzlich alle verkauft.
    Ich bin total begeistert, obwohl ich schon 56 Jahre alt bin!!!!!
    ICh freue mich riesig, wenn diese tollen Songs bald in den Charts zu hören sind.
    *Macht weiter so* Liebe Grüsse Gertrud 56!!!!!!

  • Einfach wunderbar!

    Written on 18. April 2009 by Barbara.

    Musik für jeden Gefühlszustand! Traumhaft schöne Melodien und zu Herzen gehende Texte. Ein Muss in jeder CD-Sammlung!!

  • So geil!

    Written on 18. April 2009 by Daniela.

    Cooler Auftritt in der Sugar Lounge.
    Hab mir das Album dort gekauft und bin begeistert.
    Kann es jedem empfehlen!
    Freu mich aufs Konzert, wird sicher geil!

  • Dini Wält

    Written on 16. April 2009 by Stevo.

    Cooler sound, coole Songs! Echt gelungen :-) Gruss Stevo

  • Spitzen Klasse

    Written on 16. April 2009 by Andrea.

    Von traumhaften Balladen bis hin zu Songs die echt abgehen!
    Und das alles auf einem Album!
    DEEAN den Namen muss man sich merken!!!
    Ich finds klasse und freue mich aufs Konzert am 7.Mai im Volkshaus :-)
    Kommt alle hin!

  • Schöne Produktion

    Written on 16. April 2009 by Thomas.

    Ich war am Prerelease und habe ein Exemplar ergattern können, superschöne Produktion, mit viel Liebe zum Detail und sehr musikalisch.

  • super Sound

    Written on 16. April 2009 by Anna.

    Echt toll zum träumen, spiele manche Songs jeden Tag.

Show all reviews

Write a review

Thumbs up or thumbs down? Write your own review.

For messages to CeDe.ch please use the contact form.

The input fields marked * are obligatory

By submitting this form you agree to our data privacy statement.